Introducció.

Hui, entre PACS i el mon laboral, m’he decidit a crear aquest blog…
Sóc un estudiant d’Educació Social, i en aquest blog pense deixar les meves impressions sobre el grau aquest que vaig començar el semestre passat a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC)…

Perquè Educació Social? Fa anys vaig estudiar el CFGS d’Animació Sociocultural… era una etapa de la meva vida en canvis dins de l’àmbit familiar, estava saturat dels estudis… era jove i no sabia que seria de mi anys després… Treball social deia… algun dia faré treball social… i mira per on… ara no estic a treball social, sinó que em vaig decantar per Educació Social… nova creació, noves metes… pense que existeix un major treball de camp…

Perquè UOC? Actualment, i des de fa cinc anys, estic treballant a un Ajuntament (abans com a tècnic de joventut, ara en Departament d’Educació…) i en acabar de treballar, obviament, no tinc gens de ganes d’anar a qualsevol aula a tancar-me altres hores… Així que una amistat hem va parlar de la UOC… hem va motivar… vaig entrar a indagar… i… ací estic, en aquesta experiència!

Deixa un comentari

