El món de la UOC…

Recorde com vaig conèixer la UOC… xerrant en uns amics, dos d’ells sabien de la seva existència, i sabien de les meves ganes de tornar als estudis i poder compaginar-ho amb el treball… i tanmateix, sabien del meu fracàs en la UNED…
La meva primera impresió de la UOC va ser molt positiva… Vaig veure de seguida que no es movien per interessos merament econòmics… la tutora d’inici, em va desaconsellar en reiterades ocassions matricular-me de més de tres assignatures… i així ho vaig fer!
El primer semestre vaig agafar-ne tres, i la veritat, uns resultats acadèmics que no m’imaginava rere uns anys sense estudiar formalment…
Aquest segon, per la il·lusió de les notes acadèmiques i per la il·lusió de les convalidacions vaig decidir matricular-me de cinc!!! Ara hi ha dies que em tiraria enrere, però, de moment, tot va superant-se en bones expectatives…
La primera vegada que em parlaren de PAC anava més perdut que perdut… i ara, em veig en un portal UOC 2.0 i en moltes finestres (tantes com assignatures i la tutoria) i no em perc ja gens…
He d’agraïr a molts companys i companyes l’ajuda prestada… “ahi va valencianet de 5 assignatures” ha estat una frase molt repetida al llarg d’aquest semestre per tal de donar-me més temps per fer algunes coses, o per ajudar-me en algunes matèries… Gràcies. La veritat, no m’ho imaginava, però, he conegut gent molt interessant fins el moment…
Ara, ja a finals de semestre veig resultats molt gratificants per continuar en aquest projecte, i cada vegada més convençut i reafirmat d’allò que estic fent… se que algun dia seré un Educador Social i se que d’aquest projecte traure moltes coses de profit…
Malgrat tot, pense que hi ha coses que es poden modificar o millorar… i per això, em reafirme en la meva intenció de presentar-me com a candidat de seu i d’estudis…
Vols col·laborar? Fes-ho… aportem entre tots i totes i millorem el nostre entorn!!
By migrubio Tagged

One comment on “El món de la UOC…

  1. Retroenllaç: A pel setè semestre a la #UOC #educaciósocial | Educació Social… des dels inicis

Deixa un comentari

