La tonalitat en el fòrum de les eleccions…

Sembla extrany!
Semba que ens estem jugant la vida!
Sembla que no anem tots i totes a una!
Sembla que no ens interesse el bé dels estudiants en general, sinó el nostre propi…

Mai m’havia presentat a unes eleccions, mai he estat delegat de la meva classe, mai he estat regidor d’algun poble… però, si que m’agrada la política, i he viscut de molt prop algunes eleccions locals i autonòmiques…
Veig en certa llàstima com s’ha anat desenvolupant el fòrum creat per tal de que ens donem a conèixer els candidats i candidates…
Els primers dies va estar molt bé… tot eren presentacions, a mi em recordava al primer dia de qualsevol aula de qualsevol assignatura… Però, en el pas dels dies, he vist més banderes vermelles que en la resta d’aules que participe… Tot eren comentaris atacant uns a altres… que “si tu eres divertit”, “que si tu m’ofens”, que “si jo…” i que “si tu…”
Jo vaig defensar la importància de presentar candidatura individual, i ja m’han “criticat” de dir que si la candidatura col·lectiva era discriminatòria o elitista… faltaría més!!!
Perquè hom no pot donar la seva opinió sense que l’altre es done per al·ludit? I sense que el qui done la seva opinió tracte d’ofendre?
Pense que tothom te dret a parlar i a opinar, i tothom te la “obligació” d’escoltar les opinions de la resta de les persones sense sentir-se ofés…

Hui he llegit que una companya deixarà d’entrar al fòrum per tal d’evitar que els altres se senteixen ofesos!!! No vull donar ni a ella ni als ofesos la raó o no… no serà la meva tasca… el que si veig lamentable es aplegar a aquest tipus de situacions…
Torne a incidir en la importància de treballar entre tots i totes per a tots i totes.
Dels estudiants per als estudiants, no?

2 comments on “La tonalitat en el fòrum de les eleccions…

  1. Hola Miguel, un altre cop. Et volia comentar, si no és molta molestia per tu, si saps com em podria posar en contacte amb aquest profe que coneix el meu blog. És que la meva companyia tenim una proposta que volem fer a la universitat i potser el podria ajudar-me. Gràcies!!

Deixa un comentari

