I demà… el dia de dues PS…

Ara ja no hi ha opció de tornar marxa enrere… ara ja estem ahi… Demà son les dues primeres PS, la d’Educació Intercultural i la de Pedagogia Social
No se ben bé si he estudiat tot allò que tenia que estudiar, o no… No se ben bé si eixira bé, o no… Espere que si…
La sort del model educatiu de la UOC és aquest, com a mínim al meu parer…. durant tot el semestre he anat fent Proves d’Avaluació Continua, i una vegada fetes totes, obtens una nota mitja… Aquesta s’encreua en la nota de la PS…
A mi, personalment, m’agrada aquest mètode… ens marquen un ritme, no com la UNED, que has d’anar fent pel teu compte, i damunt, t’avaluen aquest seguiment, faccilitant així el teu nivell d’aprenentatge en temps real…
A les dues PS de demà, opte a la matricula d’honor… en amdues tinc una nota mitja d’A (excel·lent) en l’AC…
Ja veurem si els nervis de demà no juguen en la meva contra!!
Sort a tots i totes, que com jo, estem d’exàmens, PS,…

Deixa un comentari

