Canvis en el blog…

Ahir, diumenge de vesprada, era el dia ideal per poder realitzar alguns canvis a aquest blog…

Diumenge per la vesprada és dia perfecte per no fer res d’obligacions… Vaig guardar alguna roba d’hivern i traure alguna d’estiu… Vaig ordenar milers de cd’s que tenia en un calaix… Vaig llançar al fem disquettes que hi havien al mateix calaix… Vaig trobar unes fotos de fa uns quants anys… I, sobretot, vaig aprofitar per cercar informació sobre com millorar aquest blog…
Aixi que vaig passar una vesprada d’allò més entretinguda llegint diversos blogs en consells i tal, i, el ressultat és aquest: he canviat la imatge del fons, he afegit les etiquetes per tal de classificar les entrades, he ficat una foto dissenyada com a títol de la pàgina, he ficat allò dels números de pàgina,…
Vaig passar una vesprada de diumenge entretinguda…

Deixa un comentari

