Qualificacions i avaluacions personals del segon semestre

Com tots i totes sabeu, aquest segon semestre del Grau d’Educació Social a la UOC em vaig matricular de cinc assignatures…
Ha estat una experiència interessant… He pogut adeprendre moltes coses noves, i he pogut REdescobrir valors que semblava tindre amagats…
  • Psicologia del Desenvolupament: Ha estat una assignatura molt de llibre… Hem tractat les diverses etapes del cicle vital. Potser, per tractar-se d’uns estudis virtuals, he trobat l’assignatura en molts casos un simple còpia i pega del llibre Psicología del Ciclo Vital… Malgrat això, ha estat interessant per recordar certs conceptes que ja vaig treballar al llarg del mòdul de grau superior TASOC… QUALIFICACIÓ: NOTABLE
  • Pedagogia Social: Aquesta assignatura m’ha semblat especialment interessant. He aprés moltes coses noves, i m’ha permès descobrir moltísim… Vam començar des de lo bàsic, des de les definicions de la Pedagogia Social, per anar endintsant-nos en les funcions que aporta aquesta ciència i en fets històrics i reals d’aquesta ciència… QUALIFICACIÓ: MATRICULA D’HONOR
  • Mètodes i tècniques d’investigació socioeducativa: Des de l’inici fins al final, ha estat una assignatura que m’ha semblat molt senzilla, però, que no m’ha aportat res… És per això, que la vaig mig deixar de banda… El consultor poc participatiu, l’assignatura sense molt de trellat… Vam tractar l’enfocament qualitatiu i quantitatiu, l’observació participativa i la investigació – acció… Com deia, personalment, no li he dedicat molt de temps… Els treballs eren grupal, i no he caigut en un bon grup… i, sobretot, ha estat una assignatura que no m’ha agradat ni motivat. QUALIFICACIÓ: APROVAT
  • Història de l’Educació Social: M’ha apassionat… M’ha encantat fer d’investigador… De passar certes hores en la biblioteca municipal cercant informació extra… de llegir-me el còmic Todo Paracuellos, de cercar informació sobre els inicis de l’educació social, i el seu passat… De descobrir el ahir per tractar de millorar el demà… QUALIFICACIÓ: NOTABLE
  • Educació Intercultural: Molt interessant… Aquesta assignatura no ha estat molt teòrica, però, si molt reflexiva… La consultora molt agradable, i sempre fent-me REpensar i REmirar cap endins… Valors, conceptes, sensacions i situacions… Perfecta… QUALIFICACIÓ: EXCEL·LENT

Ara… a pensar de quines assignatures vull matricular-me per al proper semestre…
Salutacions… i perdoneu que a l’estiu no siga molt per ací…

Deixa un comentari

