L’animació…

Divendres passat va acabar l’Escola d’Estiu que coordine al poble on treballe…
Ja fa anys que continue pensant lo mateix, on està l’ANIMACIÓ?? On trobem eixos animadors, monitors, animadores i monitores que quan jo feia les pràctiques, fa uns quants anys, si existien?
Cada any tinc la mateixa discusió en aquests joves (com jo, més majors o més menuts) que entren a treballar per un mes… Què ha passat en allò de fer un GRAN JOC? En ballar? En disfressar-se? Sera que al meu poble existeix una genètica completament diferent a la resta del món, o que ja no existeix l’ANIMACIÓ com toca?
No voldria donar la sensació d’estar descontent amb el personal que ha estat treballant, ni molt menys, però, si és cert que trobe molt a faltar eixes ganes de tornar a ser xiquets per part dels joves monitors… 

Per acabar, vos deixe aquest video, que m’ha fet gràcia i he trobat en la pàgina d’una companya nostra…

Deixa un comentari

