Reflexions d’una Vaga General…

A 10 dies de la Vaga General, convocada pels dos sindicats majoritàris, per al proper 29 de setembre. Ara bé, a la gent del carrer, a la gent de tots els dies, ens planteja un dubte: Què fem? Fem o no fem vaga? Ens manifestem?
Son una sèrie de dubtes que pense que a tothom li ronden pel cap aquests dies… Jo ho he xarrat en molta gent, hi ha de tot… Jo personalment, faré vaga.
Si, és cert que em llevaran els meus diners, però… pense que aquestes reformes que planteja el govern estatal no son reformes per sol·lucionar problemes que ha creat el govern de la mà de la banca…
No vull entrar en termes de dreta o esquerra, aquell que me coneix, coneix de la meva ideologia…
Actualment comptem amb una jornada laboral de 40 hores setmanals, quan els meus avantpassats treballaven dures jorandes, es reconeixen i remuneren les hores extres, gaudim d’un descans setmanal, gaudim d’indemmitzacions per despidos improcedents,… Aquests logres l’han conseguit eixos avantpassats, teus i meus, que algun dia van lluitar… Si ells, s’hagueren quedat en casa, si hagueren anat a treballar sense tractar de notar les seves veus, i la seva importància, potser ara estariem en altre model laboral, pense que prou pitjor…
Per tant, què volem? Que els nostres futurs descendents tinguen allò que disposem ara, o un futur millor? Volem que els puguen tirar al carrer sense cap repercussió? Volem arrivar un dia a casa, en 70 anys, després d’una jornada laboral? No… jo personalment NO…
No vull que algun dia, els meus descendents, em pregunten si jo vaig tractar de canviar alguna cosa i jo tinga que contestar que em vaig quedar a casa, sense queixar-me i tractar de cercar condicions justes per a tots…

Deixa un comentari

