Motius de cerques…

Arribant a les 600 visites, he optat per fer-ne una xicoteta revisió al meu blog, i al perquè la gent visita aquest…
Això, em recorda a la frase que ha fet hui Wyoming “xé, portem ja 600 programes (qui diu 600, diu 700) i encara continueu mirant-nos esperant que fem un bon programa… benvinguts al Intermedio” (obviament, aquesta frase l’ha dita en castellà)… així que: Benvinguts/des al meu blog.
L’altre dia, vaig descobrir que açò del blog, també te (no només el comptador que vaig ficar) un apartat que diu estadístiques, i la veritat, resulta curiós d’estudiar, jeje.
  • La primera, que el contador de visites d’estadístiques diu que  el contador extern, està avançat en 5 visitants…
  • Que des d’on més s’accedeix al meu blog, és des de l’enllaç que figura al meu perfil de facebook, seguit de prop per l’enllaç d’edusosfera i per cerques de google (alguna pac de pedagogia social, resiliència, comic todoparacuellos, educació social uoc,…).
  • Que l’entrada més llegida ha estat aquesta
  • Que el 47% del públic que visita aquest blog empra Firefox, i que el 42% empra l’explorer. I que el 95% empra Windows…
  • Que la gran majoria de visitants ho fan des d’Espanya, però, que també han hagut visites des d’altres indrets, com Brasil, França, Iraq, Sudàfrica, Estats Units, Regne Unit, Canadà, India i Letonia… (¿?¿?)

Totes eixes coses per celebrar quasi 600 visites… Ara, jo només trobe una cosa a faltar, els comentaris, els quals serien molt d’agraïr… Al final ho conseguirem, conseguirem una societat més participativa…
Salutacions!!

    Deixa un comentari

    