Alguna cosa funciona malament en la UOC…

14 persones han emés el seu vot a les eleccions de Campus de la UOC… 14!!!!!
Hi havien més de 30 candidatures presentades… més de 30!!!
Alguna cosa està funcionant molt malament a la UOC… si és la universitat de la participació, de la distància, la universitat 2.0… com pot passar això?
D’aquests 14, només 6 eren de la meva comissió d’estudis, comissió la qual està formada per 11 persones… on son eixos vots? Que passa per a que no tingam el mínim interés?
Malgrat això, felicitats als meus companys Jordi i Carles que han eixit en 4 i 3 vots cadasqú… A veure, si podem fer qualsevol cosa per tal de millorar la participació per part de l’alumnat de la UOC…

6 comments on “Alguna cosa funciona malament en la UOC…

  1. Potser és cert que els estudiants prou feina tenim en realitzar totes les PAC que no poder prendre atenció a les famoses eleccions. Però també és cert que des de que vaig iniciar-me en la uoc (2n semestre 2009) que ningú s'ha preocupat per fer-me saber, conèixer, com i què fan les comissions, qui hi pertany i fins i tot, quins requisits hi ha per poder-hi accedir..així doncs, personalment, no entenc la funció d'aquestes comissions ni en sé res perquè tampoc ningú s'ha interessat per fer-ho saber. Crec que no sóc l'única persona que es troba en aquesta situació, per lo tan, no n'hi ha prou en demanar vots i que sigueu votats i tampoc la culpa és exclusivament de la uoc en general..o sigui que, aviam què es pot fer per arreglar això, sé que a la meva zona existeix una comissió però què s'hi fa? ni idea! Per a que participi l'alumnat, s'ha de participar des de les comissions a donar a conèixer el que es fa perque potser, per ignorancia, els estudiants no sabem de què va.

  2. Només publiques el que t'interessa i el que només va d'acord amb la teva opinió? No crec que sigui correcte que borris els comentaris de la gent, això sona a "dictadura"!!! No crec que en el que vaig fer faltés al respecte a ningú però tu sabràs perquè l'has borrat.Salutacions

  3. Benvolgut anònim, soc Miquel, voldria saber que he esborrat… fins a dia de hui, només he esborrat allò que és spam, comentaris del tipus "vols allargar la mesura del teu pennis?" o "vols sexe totes les nits?" si així no ho ha estat, fes-ho saber, perquè fins el moment, mai he esborrat, intencionadament, cap comentari virtual!!!

  4. he de dir, que feia dies que no entrava al blog… he trobat el comentari inicial a l'apartat de comentaris spam, potser, pel simple fet de que no et reconegues (avantatges, de deixar l'opció de que persones ANÒNIMES comenten a aquests espais…)Com ja he comentat, sóc estudiant de 3r semestre a la UOC (si, 3r), i vaig conèixer les eleccions per l'apartat de NOTICIES, al qual, si tu ets estudiant de la UOC tindràs total accés…Vaig llegir, vaig indagar (al fum de pdf's que hi existeixen al campus, en la web de comissions) i vaig decidir presentar-me…Les primeres eleccions, a representants d'estudis, accediem tothom, tu, ell, ella, jo… i podiem presentar-nos tots/es… jo vaig veure que no hi havia ningú del meu grau que es presentara i vaig decidir presentar-me…Si has llegit altres articles meus, he dit, que donat les comissions d'estudis no funcionen (torne a incidir, que és el meu 3r semestre?) vaig decidir presentar-me a les de campus, per tal de representar un grau nou a la UOC…Aquestes, les de campus, només es podien presentar els representants de comissions d'estudis (jo podia, tu, amiga anònima no ho se, torne a incidir en que no se la teva identitat), i m'ha extranyat que sent els votants repressentats de comissions, hauriem d'estar més al "tanto" d'aquestes eleccions, no?Salutacions, i perdona les molèsties ocasionades!!

  5. Gràcies per respondre. Entenc el que dius, però no ho acabo de compartir..no em repetiré més, però. Només volia agrair-te les teves explicacions i disculpar-me si t'he molestat.

  6. per a res Carme… no m'has molestat, de veres…Entenc la teva postura, de fet, jo mateix m'he queixat en altres ocassions del funcionament de les eleccions, i també de les comissions…Des que es van produïr les eleccions, per un fum de diversos motius, a dia de hui no he estat convocat a ninguna reunió, ni virtual, ni presencial… Sembla que ara, des de la Comissió de Seu de València, volen reunir-nos… ara? han passat ja uns mesos i res de res… Ens reunirem quan diguen!!De totes formes, la meva reflexió, ve donada per allò que a mi tampoc ningú m'ha dit res, i que les opcions i l'opció d'informar-se també està ahi… Gràcies pels teus comentaris!

Deixa un comentari

