PV Idioma Modern I: Anglès

Feta! eixa es la sensació que tinc després d’haver eixit de la PV d’anglès…

Però, que ganes tenia de fer-la!!!! M’han demanat que fera un assaig sobre els pros i contres de que en la societat actual tingam tant a l’abast tantísima informació…

Si be es cert que al principi m’he quedat en cara de “i ara que collons escric jo?” poc a poc m’han anant surtint les 202 paraules…

Ara, ja només resta esperar al dia 9 per veure la nota… a veure si hi ha un poc de sort, i em lleve l’anglès I de damunt, que aquest semestre m’ha estressat un fum!!!

Deixa un comentari

