www.cauoc.com

Hui vaig a parlar de CAUOC, la Comunitat d’Alumnes de la UOC…

Vaig conèixer aquesta comunitat a les primeres PS que feia a la UOC… estava a punt d’entrar, sino recorde malament, a la PS d’antropologia (d’això ja fa un any!!!), i estava xarrant en un xicon que estudiava dret per la UOC i que poc després coincidiria en mi a la mateixa aula…

Després de les preguntes típiques de “i tu que estudies? Ah, si sona interessant, i tu?” em va comentar que el que no entenia es perquè no anava a les PS mirant que havien demanat en altres semestres, que al fòrum de la CAUOC podria trobar un fum d’informació… Jo vaig agraïr aquella informació, i vaig tornar a casa més content que pa qué… Innocent!!!! No havia caigut, jo era la primera promoció d’alumnes que fem Educació Social a la UOC… com algu anava a comentar com va ser la PS d’anys anteriors si no havien anys anteriors d’Educació Social a la UOC???

Així que vaig optar per escriure jo a la CAUOC el que em van demanar a mi en aquella PS… i fins el dia de hui encara continue penjant PS a PS que vaig fent… tot siga per compartir!!!

Hui, que he estat enviant-me mails en els administradors de CAUOC per tal de que ficaren en ordre tant de bogeria que hi havia ahi, que semblava més un mercadet dominical, on tots estavem a xillits “Per favorrrrrrrrr, la PAC 1 de sa mare, buena bonita i barata!!!” “Quant donen per la PS de son pare???” així, que res més… vos anime a compartir i a participar també en aquest fòrum!!

Deixa un comentari

