Només s’arriba a l’insult quan no tens raons per parlar…

Pensava mantenir silenci al voltant de tot allò que ha succeit aquests dies a l’espai grupal del Facebook d’Educadors Socials UOC, però… he decidit fer una mena de reflexió al respecte… però, hui llegia una frase que deia Hi ha gent molt estúpida al món, el pitjor és que són de la UOC fent la carrera d’Educació Social, i aquest ha estat el perquè d’escriure aquesta entrada…

Sempre he estat de l’opinió que la diversitat d’opinions enriqueixen al grup… Jo puc pensar A, i tu pots pensar B, i no és cap problema, és una situació enrequidora es més!!

El problema està quan tractes d’impossar la teva opinió a la resta, i per més Inri, no en tens coneixement de causa per tal de justificar les teves opinions, i per tant, et llances als insults… Pense que la gent que ha opinat aquests dies en contra d’allò que opinava un nick, només ha exposat això, les seves opinions, i en cap cas, ha insultat a ningú… Si algú se sent ofès per que altra persona opine, ahi jo ja no puc fer res…

Ara bé, que cadasqú es mire un poc cap a dins seu, que cadasqú es plantege en la seva consciència que és el que ha fet, i com ho ha fet… jo torne a incidir en les meves respostes (esborrades la gran majoria, malgrat que no se encara els motius del perquè) que en cap moment m’he passejat pel fòrum en aires de superioritat i que no he fet més que donar la meva opinió envers de diversos temes… i, francament, dubte que TANTA gent haja pogut enviar al grup queixes de mi (malgrat que potser estiga equivocat en això últim) tal i com se m’ha comentat, això si, per privat…

Des d’aquesta finestra al món, simplement, donar les gràcies a la gent que m’ha donat el seu suport aquests dies, i que m’ha dit que passara de tanta “tonteria”, que no fera cas, i que deixara còrrer les ganes d’aparentar i/o figurar d’altres persones… Gràcies!

Deixa un comentari

