Enquestes satisfacció UOC…

Ahir, o recentment, ja sabeu que jo per als dies soc un desastre, hem van enviar un e-mail a la UOC per tal de convidar-me a participar en l’enquesta de satisfacció de les assignatures que havia estat cursant…

Llevat que era una versió beta, on estava formulada l’enquesta, i llevats els erros que això ha comportat, vaig respondre les enquestes en total sinceritat… I això que ho faig abans de les notes!! Però, com sempre, no només ho faré en les enquestes, sinò que, també faré el meu repàs de les assignatures que he cursat per vosaltres:

  • Models d’Acció Socioeducativa: Personalment, m’ha agradat molt aquesta assignatura, si llegim el pla docent, ens explica que pertany a la següent assignatura (Bases), però, jo més que pertànyer les veig dues complemetàries… Malgrat això, no se si tornaría a fer-les alhora… Constava de 3 PAC’s, més una inicial de presentació que no puntuava… En ella podràs aprofundir temes com els models educatius actuals, els passats i obri la pregunta cara als futurs. Es parla també, i molt, del professional del sector, de la seva importància, de la seva acció professional,… Educació social, educador social, models, canvis, control social,… Si, ha estat interessant. Per contra, li veig una errada molt gran, la darrera PAC ha estat grupal, però, massa grupal… Calia fer grups de 6 persones per fer un document de 4 pàgines… no es que vam treballar malament, de fet pense que tenia el millor grup que podia existir, jeje, però… 4 pàgines vs 6 persones… Pense que es podrien fer més grups, més treballs idèntics per corregir, però, grups més reduits… no? La PS molt ajustada a les PAC’s…
  • Bases per a l’Acció Socioeducativa amb la infància: En quant a treball, igual que l’anterior. 3 PAC’s més 1 inicial no puntuable… PS molt ajustada a les PAC’s… tot, tot igual… també la darrera PAC en grup nombròs… Acció educativa en la nens i adolescents en problemes de risc social, processos educatius,… Ens proposen comprendre que en el camp de la infància en dificultat social no tot és un problema educatiu. Anar esbrinant el que sí correspon als educadors socials, fer-se càrrec,  fer un lloc a l’acció educativa allà on no apareix clara la possibilitat que alguna cosa nova els succeeixi als nens i adolescents. Pràctica professional i educació social en estat pur!!😛
  • Serveis Socials: Pufff, complicada d’avaluar aquesta assignatura… Per un lloc teniem els materials,…. així així… antecedents i serveis socials actuals… doncs de tot un poc, lectura poc amena, i poc profitosos per a fer les PAC’s… Només la primera PAC es grupal… Per la segona PAC cal llegir-te un llibre Descenso a Periferia de Rafael Aliena, el qual t’envien en els materials… I, per a la darrera PAC, cal ressoldre un cas pràctic, sense cap tipus d’indicació, suggeriment, recomanacions,… “bonico, ací tens un cas pràctic, fes el que vullgues/pugues“. Considere que ha mancat explicació (per part del docent o als materials)… Jo tinc la sort de conèixer alguna cosa del mòn laboral social, però, estic convençut que hi ha gent que no tenia ni idea… I, malgrat conega algunes coses del mòn social, no sóc ni molt menys un expert, ni un entès, per tal de ressoldre un cas pràctic, sense saber quins passos donar… També, ha estat una assignatura estressant en quant al fòrum de l’assignatura, aquest ha estat un poc liós fins últim moment…
  • Idioma modern I: Anglès: Què dir del meu major patiment d’aquest semestre? L’assignatura que més m’ha desmotivat per excel·lència? El major suplici que he tingut aquest semestre? Eixe estrés constant d’entrar cada dos per tres als diversos fòrums de l’assignatura? Eixe treballar en grup, per treballar a soles? Eixe tornar-te boig en diccionaris de paper, traductors on-line, ta mare i amistats,… No tinc cap queixa ni del professor, ni dels materials, ni dels companys… però, pense que si la UOC ens obliga a eixir en un idioma equivalent en la EOI al certificat de nivell avançat d’anglès (actual 4t de la EOI), pense que també hauria de fer alguna cosa per aquells que no tenim ni maleïda idea… i ens suposa un estrès màxim… Malgrat això ha estat divertit, això d’emprar eines noves per a la UOC, això de gravar-me cara al portàtil, gravar la conversa via skype, el langblog, la wiki,…

Bé, ara només resta esperar… esperar al dia 9 (ja només 5 dies) per veure que tal les qualificacions de les proves ja fetes… Ja veurem, tinc la meva por (mooolta) al resultat d’anglès… la resta, vaig eixir prou content de cada prova… ja veurem, ja veurem…

Ah! i no oblideu, estudiants de la UOC, participar d’aquestes enquestes, caldrà fer-nos escoltar per tal de millorar allò que es puga millorar…

2 comments on “Enquestes satisfacció UOC…

  1. Molt ànim Miquel, segur que acabes conquistant l’anglès. I gràcies per la teva aportació quant a les assignatures, és de gran ajuda pels quals estem plantejant-nos estudiar educació social i , per descomptat per a la UOC

  2. Gràcies Tami… ja et contaré el dia 9.
    Gràcies per les teves paraules, i ja saps que qualsevol cosa per ací estic, jo tractaré d’ajudar-te en allò que siga possible…
    I deixa de pensar tant, i anima’t a formar part del mundillo UOC, o del mundillo social!!😀

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s