A pel quart semestre de la UOC…

Definitivament, ja m’he matriculat de nou a la UOC… collons!!! el 4t semestre… com ha passat el temps, si sembla que va estar ahir quan començava jo aquest camí… i xica, xica, mira tu per a on, ja estic al 4t semestre…

La veritat, aquest semestre nou, he tardat un poc més de l’habitual per matricular-me, però, vaig decidir demanar una revisió d’una PS, la qual m’ha resultat satisfactòria per veure les errades que vaig comentre… Malgrat això, i com ja vaig comentar, vaig aprovar totes les PS…

Al final, les notes m’han anat prou bé… Estic molt content en el meu excel·lent (Models d’acció socioeducativa), els dos notables (Serveis socials i a Bases de l’acció socioeducativa amb la infància) i el meu increïble APROVAT (en anglès I)…

Ara, només resta descansar uns pocs dies, fins els 2 concretament, per tal de començar de nou… Ja vos contaré que tal, de moment, només puc comentar que m’he matriculat de:

  • Etnografia aplicada a l’Educació Social.
  • Acció socioeducativa i diversitat funcional,
  • Idioma modern: AnglèsII (si ja he patit en l’I, ja em direu el II…)

Jejejeje… i no, no s’asustem!!! malgrat que sembla que estiga tornant a començar (el 1r semestre vaig fer 3 assignature, 5 el 2n i 4 el 3r…) per la quantitat d’assignatures matriculades, es que la UOC no em deixa fer-ne més… entre les convalidades i les que he anat fent, ja no dispose de més assignatures. I tant, d’aquest com del vinent semestre, puc matricular-me de 3… Així, que la famosa Teoria de l’Educació que porte pendent des del 2n semestre, la deixaré pel semestre vinent que espere no tenir que tornar a fer cap assignatura més d’anglès, ni repetir anglès II…

Això si, de lo milloret, de lo millor, el missatge de la meva tutora per acceptar-me aquesta nova matriculació, el qual cite textualment:

Observacions: Miquel, FELICITATS!!!! després de tan patir amb l’Anglès, l’HAS APROVAT!!!! acabo de recomanar la teva proposta però recorda que no estaràs matriculat fins que no la formalitzis. Estem en contacte i … SORT amb l’Anglès II.

M’encanta!!!😀

4 comments on “A pel quart semestre de la UOC…

  1. Si es que el que vale vale!!!!
    Un semestre más para estresarte con inglés y ya podrás seguir disfrutando del resto de carrera, y no te preocupes que si la uoc no te deja matricularte a más yo te dejo que me ayudes con mis asignaturas😛 (es bromita) pero mejor que solo te matricules de pocas y así puedes dedicar más tiempo al inglés que és lo que más te preocupa y yo el próximo semestre te hago compañia en teoria

  2. si si… les 3 assignatures… no em podré creure si supere l’anglès II algun dia…😀
    Tu saps que si necessites qualsevol cosa, ací estem, per compartir aquest patiment del món de les PAC’s i eixes coses… bueno, per compartir PAC’s i moltes més coses!!!😀

Deixa un comentari

