Nous continguts al blog…

Estic treballant en afegir nous continguts al blog, a aquest espai virtual que tinc ací…

Quan el vaig iniciar, no sabia quin futur tindria aquest blog… no ha estat el primer que he creat en els anys que tinc… Però, si que es de veres que mai els havia donat cap continuitat, tal vegada, perquè no tenia res a dir, potser perquè no sabia ben be que dir…

Però, ara, estic content en aquest espai virtual… més de 1.300 visites a aquest espai, i vora un centenar d’entrades hem donen la resposta a allò que estic creant…

És per això, i ja portava un temps pensant-ho, que he decidit crear aquest nou apartat al blog… Ja en alguna ocasió he fet referència a les meves impressions al voltant d’alguna que altra assignatura, però, ara, vull oferir un espai formal a aquest apartat d’assignatures…

En primer lloc, he afegit les recomanacions que realitza la UOC per tal de que l’alumant ens anem matriculant… Dins de cada semestre, afegiré les assignatures pertinents, els plans d’estudi, i d’aquelles que haja cursat o tinga informació rellevant, la opinió meva o d’altres estudiants…

Seguim compartint!

Deixa un comentari

