Ultima PS del semestre

Doncs això, ahir a les 16:30 hores donava oficialment per finalitzat el semestre 2010/2011 – 2.

Ahir era el torn de la PS d’Acció Socioeducativa i Diversitat Funcional, ja ahir vaig penjar al seu corresponent lloc el que em va eixir… PS adaptada al temps, a l’espai, als continguts,…

Però, per variar, una altra anècdota; enguany el podria definir com l’any de les anècdotes a les PS… Estava jo començant la meva, quan de sobte escolte “M. D??? estudiant d’educació social?” i jo… doncs, sembla que t’has equivocat, aquesta estudiant és de Reus, i se que va tindre problemes en la PS anterior… “ui! doncs ens l’han enviada a nosaltres”… jejeje… vaig tractar de tornar a centrar-me a la meva PS, però, he de reconèixer que vaig destinar uns segons en pensar en la cara de M.D. preguntant-se perquè ella no tenia la seva PS… menys mal que després M.D. em va dir que tot havia estat resolt satisfactòriament…

Ara només resta esperar al dia 6 de juliol per tal de veure els resultats…

Deixa un comentari

