Inici del 5é semestre

Doncs això, que ja estem immersos en el 5é semestre… i mare meva!!! quina forma de treballar!!! Jo no se vosaltres, però, jo no done per poder participar en totes les assignatures, en el volum de participació que ens demanen… No se si serà casualitat, de les 4 assignatures que m’he matriculat, o es la nova dinàmica de treball de la UOC, però, a totes les assignatures sembla que hages de participar molt activament als diversos fòrums…

Tanmateix, sembla que estiga en un moment que no puga dedicar-li massa atenció a la UOC, i això ho veig molt contrari a com havia treballat/estudiat fins ara… Necessite poder gaudir d’un temps per treballar a la UOC, per centrar-me un poc més… Aiiins…

3 comments on “Inici del 5é semestre

  1. Ànims Miquel que tu pots! La veritat es que tents raó jo també faig també 4 assignatures i hi ha molta feina! Uff . Ja he llegit lo que es va decidir a la darrera reunió, gràcies com sempre per tot. Una de les coses que mes valoro de la UOC es que et dona la oportunitat de conèixer companys com tu😉 Una abraçada, ja anirem parlant vaig a fer les PACS …

  2. Retroenllaç: Cap d’any i feliç 2012 « Educació Social… des dels inicis

Deixa un comentari

