Bon Nadal i Feliç Any Nou 2012

Doncs això, molt bones festes, bon Nadal i feliç any nou 2012…

Gràcies als que fins ara seguiu aquest blog, i gràcies als que ho fareu de nous… Realment em trobe molt més que satisfet dels resultats obtinguts d’aquest espai, vora 8.600 visites que s’han produït al llarg de tot el 2011, gràcies i més gràcies…

Quan vaig iniciar aquest blog, tenia en compte una cosa, i encara la mantinc, i espere seguir fent-ho… Volia que aquest espai fora una finestra al món dels meus pensaments, de les meves reflexions al voltant de l’educació social, i, sincerament, pense que ho estic aconseguint, i, més encara en el meu idioma… moltes ocasions he tingut per canviar el blog al castellà, algunes persones m’ho han demanat fins i tot, però, de moment, continuarà en valencià, el meu idioma, en aquell idioma que pense…

A més, enguany he comptat amb l’ajuda i col·laboració de molts i moltes companys/es estudiants d’educació social de la UOC, gràcies a ells i elles, m’he atrevit a tirar endavant aquest projecte de les tweet-entrevistes, gràcies a elles i ells també s’han augmentat les visites i també he aconseguit entrevistes amb altres persones que jo mai haguera conegut…

Bones festes per a totes i tots…

Les mostres de recolzament públiques i privades que s’han produït al llarg de l’any, 104 comentaris públics i una gran quantitat de mails i missatges privats al llarg de l’any, per tal de comentar algun article, algun projecte o simplement per dir, “ei, gràcies, m’ha fet que pensar” no són més que un repte i un motiu per seguir per aquest camí que ja fa, ara exactament un any i poc que vaig començar… Continuaré intentant aportar la meva visió al món de l’educació social com he fet fins ara, o millor…

Durant l’any vinent, tractaré d’afegir algunes novetats, ja sabem allò de renovar-se o morir, és per això, que estic pensant, i veient que hi ha molta gent disposada a contar, obrir un espai de col·laboradors que també puguen escriure al blog, pense que seria una gran iniciativa, pense que tothom tenim moltes coses que compartir… com una gran amiga diu per aquestes xarxes, cal seguir compartint…

Altra vegada, gràcies a totes i tots, companys/es, persones, professors i professores,… a totes i tots…

Bon Nadal, i feliç any nou 2012…

7 comments on “Bon Nadal i Feliç Any Nou 2012

  1. “felicitats”

    L’espelma d’aquest any està esgotant les últimes gotes de cera, i en poc temps tindrem altra matinada, i altre aire fresc que entra per qualsevol forat de la casa. Els raigs del sol desafiaran tots els obstacles i arribaran a tocar-nos les galtes. És un bon moment per aprendre paraules boniques, o més bé saber usar- les. Estimar, somriure, respectar, tenir humilitat, o almenys ser persona. com no fa falta recordar que Nadal, és qualsevol moment , sí la dita és bona.

    És bonic tenir un segell propi per segellar tota la gent que ens apropa, i tenir don de gestos i paraules per recuperar aquells que s’allunyen de nosaltres. Saber que els esperits que componen i articulen la nostra ànima ,si som amargats, ens abandonen. Ser feliços no ha de ser un somni, sinó un repte, i no podem arribar-hi sols, només ens cal bona companyia.

    Cada matí observo les ones del mar quan veig a treballar, i quan torno veig el mateix mar, però no les mateixes ones. I avui més que mai estic convençut que la vida és extraordinària, i més extraordinaris són les persones. Ho dic amb confiança perquè la gent que estimo són molts, i presumeixo de la meva fortuna. Gent que els miro al cor i dic: “aquesta gent sí, que és bona”

    Que tinguem sort , com diu Lluis Llach, a l’any nou i que trobem el què ens ha mancat en aquest, , i així prendrem tot el fruit que ens pugui donar. El camí que, poc a poc, escrivim per a demà, I que esperar aquest demà valgui la pena. (Amen)

    Bones festes companys i companyes

  2. Gràcies wuapi!!!!, És un plaer seguir les teves inciatives i les teves paraules sempre sencilles, properes i respectuoses.
    El nostre és un viatge compartit prou recent però els teus gestos diuen molt de la teva persona. I, estic encantada!!!.
    Comparteixo amb tu el desig d’un 2012 ple de moments compartits, sempre bons.
    Una abraçada afectuosa plena de llum i de força,

    Jenny

Deixa un comentari

