A SS.MM. els Reis Mags d’Orient,

Benvolguts Reis Mags, què gran és això d’internet… ara no cal escriure les cartes mesos abans per enviar-les per correus, ara en qüestió de segons vosaltres ja les rebeu… Malgrat això, i com marca la tradició, ja l’altre dia la vaig deixar caure a la bústia de correus tradicionals… Pense que hi ha algunes tradicions que mai s’haurien de perdre, i aquesta, com sabeu, és una d’elles…

Enguany, ara que mire enrere durant tot un any, pense que he estat una bona persona i que m’he portat bé pràcticament tots els dies de l’any… llevat d’algun dia solt, només un o dos, o potser uns quants més… jo que sé, alguns dies que no ho hauré estat… bé, potser no tots els dies he estat eixa bona persona, potser algunes vegades he estat bocaxancles, impertinent, o en mala llet, asocial,… jo que sé, però, pense que no tant com per què em porteu carbó… Malgrat algunes malifetes, he ajudat a qui m’ha necessitat (o ho he intentat), però, sobretot, he tractat de ser autèntic i de no perdre mai eixa màgia que pense que m’envolta i en la que crec fermament… Però, per tractar de ser encara millor persona, primer demanaré per altres persones, que pels motius que siga, no escriuen la seva carta…

Per a la gent que m’envolta, vull que els portes màgia, considere que és una característica que mai hem de perdre, màgia, il·lusió,… eixa sensació de saber que vosaltres existiu any rere any, i diguen el que diguen els altres… Segur que si els porteu això, ja els portareu en ella una mica de felicitat… Ja posats a demanar, estaria bé allò d’oferir llocs de treball, paciència per resistir la situació actual,… També vull que cada dia siguen més amics i més amigues meus, per així estimar-los més, però sobretot, vull conservar-los i ampliar-los…

Que algunes malalties que s’han quedat en nosaltres però que fan que ens anem distanciant per moments, aplegue un moment que tinguen cura, i que no ho tinguen que passar molta més gent… Ja se que pel meu avi arribareu tard, però, teniu-ho present per a properes persones, de segur que tothom ho celebrarem!! Ja posats a demanar, vull que tingues cura de ma mare, i també de la resta de la família, per mi són persones essencials en el meu dia a dia, carrega’ls també d’energia i de somriures, val?

També vull que feu desaparèixer els grans problemes que sembla que es van instaurant en el meu dia a dia, no dic que no vull cap problema (això seria molt avorrit), però… pense que pot haver algun punt intermedi, no creieu vosaltres també? Que s’instaure una mica de tranquil·litat no estaria malament, i fer desaparèixer eixos núvols foscos, promet agrair-ho!!!

Tanmateix, vull allargar els dies, alguna hora més… tant vos costaria? Necessite algunes hores més al dia per poder fer eixe fum de coses que ens plantegem portar a terme… També vull que quan s’alcem pels matins siguem un poc més persones i un poc més realistes… però, no només jo, sinó també totes i tots, els ciutadans del carrer i també els polítics que ens governen…

Vull viatjar, conèixer noves persones i noves realitats per poder ampliar més encara la meva, i així continuar lluitant per sentir-me autèntic, per ampliar les meves perspectives, per fer créixer el meu sentit crític,…

Vull amor, però, amor en estat pur, no estic parlant d’una relació, vull sentir-me estimat i vull estimar, vull saber què vull i en qui, vull eixe compte que Disney em contava tots els dies en la meva infància…

A més, vull poder entrevistar a més educadors/es socials, vull continuar formant-me en aquest grau que m’apassiona, vull continuar aprenent, i si de pas, aneu dibuixant un camí que em vaja obrint noves portes i nous reptes…

També vull altres coses més materialistes, però, eixes segur que al llarg de l’any, si no me les porteu ara, tractaré d’anar aconseguint-les per mi mateix…

En definitiva, se que vull moltes coses, jo ja he fet la meva tasca que era escriure la carta, i enguany per partida doble, per correu i per mail… com sempre, espere que vosaltres compliu la vostra part!!!

Atentament, eixe xic que vos continua escrivint any rere any, i que espere no deixar de fer-ho…

One comment on “A SS.MM. els Reis Mags d’Orient,

  1. Gràcies per transmetren’s la màgia que t’envolta a través de les teves paraules. Jo també crec que els contes de Disney es poden fer realitat; però nomes ho vivim precisament aquells que hi creiem. Happy new year! =)

Deixa un comentari

