I en aquest, ja en van 6…

I en aquest semestre, ja en van sis des de que em vaig matricular a la UOC

Això comporta que ja he finalitzat cinc, en principi, satisfactòriament (a excepció d’una assignatura que repetiré aquest sisè semestre…), amb els seus 150 crèdits superats (incorporant també a l’expedient les assignatures convalidades) dels 240 totals que implica ser (ja he parlat en altres ocasions sobre si l’educador social és o no en funció d’uns estudis només…) graduat en Educació Social… 

Aquests propers dies, actualitzaré les assignatures del grau, val? però, per avançar ja comente que m’he matriculat d’una que porte arrossegant des del semestre passat, Ètica aplicada a l’educació social en la qual m’acompanyen també el 30% de companys/es que l’hem de tornar a cursar, així com de 4 noves assignatures: Educació per a l’acció crítica (la primera optativa que curse), Acció socioeducativa a l’escola, Drogues: prevenció i formes d’acció socioeducativa, i per últim, el famós Pràcticum I… ja vos aniré contant les meves experiències!!!

Deixa un comentari

