El meu pas pel #congresoeduso

Malgrat que ja vaig parlar de les meves impressions al voltant del VI congrés estatal d’educació social, recentment he aconseguit aquest vídeo de la meva primera intervenció a la taula d’experiències que també coordinava. En aquesta taula vaig tenir l’oportunitat de parlar de les #edusoentrevista, del meu projecte estrella.

Recorde que moments abans d’exposar xerrava amb Segun Moyano, i li comentava que estava molt nerviós… No es que les seves paraules em tranquil·litzaren molt, però, em comentava que eren normals els nervis… Jo ja he parlat en moltes ocasions en públic, he portat reunions de pares, he format monitors/es, he exposat,… però, tal com deia Segun, açò era una cosa que m’apassionava, i per tant, eren normals eixos nervis… Anava a estar la primera vegada que parlara d’Edusoinicis, del blog, del meu projecte…

Una vegada visualitzat i analitzat, em veig moooolt nerviós, m’ho note a cada gest, i potser ara, m’adone que vaig deixar algunes coses per dir, per explicar… Ho lamente Joan, vaig canviar-te el nom i després oblidar-ho… De totes formes, gràcies als que vareu assistir a aquesta presentació, gràcies als que vareu compartir amb mi aquest moment…

Al dia següent, vaig tornar a repetir l’experiència, dins de les II trobades de professionals de la comunicació i l’educació social, on pense que vaig actuar en molta més naturalitat i tranquil·litat, com es pot veure a la fotografia…

En fi, tot un plaer, i espere que no una experiència única…

One comment on “El meu pas pel #congresoeduso

  1. Retroenllaç: TIC al servicio del ciudadano #congresoeduso | Educació Social… des dels inicis

Deixa un comentari

