Les #edusoentrevista en el CEESPV – GHEE

Hui ha arribat a les meves mans la següent informació d’un curs organitzat pel CEESPV – GHEE, i impartit per Educablog… La veritat, quan ho he vist, he pensat ostres, quin curs més interessant… però, quan he acabat de llegir tota la informació, pràcticament m’he quedat sense paraules… No m’ho podia acabar de creure, ni molt menys, m’ho esperava…

El curs, es diu CURSO PRACTICO AVANZADO DE LAS TECNOLOGIAS DE LA INFORMACION Y LA COMUNACACION (TICs)  COMO UN ESPACIO MAS DE LA INTERVENCION SOCIOEDUCATIVA… i entre altres coses, es pot veure dins del programa:

PRÁCTICA IV: GENERAR COMUNIDAD / DIFUSION : Facebook, ejemplo blog EducaBlog,Twitter, etc…Ej. Mostrar someramente las #edusoentrevistas de Miquel Rubio (Blog Edus desde el Inics).

Ací podeu llegir tota la documentació del curs, el qual, recomane fer-ho a totes i tots els que tingueu l’opció d’anar… Jo, tractaré de seguir-ho virtualment si existeix l’opció… Gràcies als companys d’Educablog per tenir present les #edusoentrevistes… Jo, content, molt content… 🙂